دست های ناپیدا...

#تولیدی

#به_قلم_طوفان_واژه_ها

قطعایکی ازاستراتژی هابرای پیروزی درجنگ اشراف اطلاعاتی است.درزمان های دوربرای اینکه نسبت به کشورهدف اطلاعاتی رابدست بیاورندبایدافرادی رابه آن کشورهامیفرستاند تا از ریزترین اخبارمطلع شوند.

خاطرات جاسوس انگلیس - مستر همفر - درکشورهای اسلامی اثبات همین استراتژی است. او با سال‌ها تلاش و کوشش، مأموریت پنهانی خود را با موفقیّت به انجام رسانید. 

این مأموریّت مربوط به زمانی است که قدرت وشوکت امپراطوری عثمانی رو به ضعف و سستی نهاده بود و دشمنان اسلام در پی آن بودند که با ویران کردن پایه‌های اعتقادی مسلمانان، ضربه ای اساسی بر جوامع اسلامی وارد سازند. آنان می‌کوشیدند تا باورهایی که مسلمانان را بیدار و آگاه می‌ساخت و میان آنها همدلی و اتّحاد ایجاد می‌کرد و باورهایی که فرقه‌های گوناگون اسلامی بر آن پای می‌فشردند و سلامت فکری، روانی و اجتماعی آنان را تأمین می‌نمود را از میان بردارند.

✔بخشی ازماموریت اودرایران?

?برانگیختن اختلاف‌ها و درگیری‌های شدید میان دو حکومت ترک و فارس و افروختن آتش قومی و نژادی میان دو طرف.(یک چیزی شبیه همان دعوای ترک وفارس که هنورهم عده ای درداخل کشوردامن می زنند.باساختن جک های قومیتی?)

?شعله ور کردن آتش جنگ میان قبایل و ملّت‌های مسلمان همسایه و کشورهای اسلامی و زنده کردن مذاهب (حتّی آنها که از میان رفته اند) برانگیختن اختلاف در میان مذاهب. (امروزهم عده ای درداخل کشورباراه انداختن دعواهای شیعه وسنی یاتحریک فرقه های ضاله مثل بهائیت وتصوف و… درتلاشندبه همان اهداف برسند.)?

? بخشیدن مناطقی از کشورهای اسلامی به غیر مسلمانان. یثرب به یهودیان؛ اسکندریّه به مسیحیان؛ یزد به زرتشتیان پارسی؛ عماره به صابئان؛ کرمانشاه به علی اللهی ها؛ موصل به یزیدیان (۷۳) ؛ خلیج فارس به هندوها پس از آن که تعداد زیادی هندو به آن منطقه آورده شدند؛ طرابلس به دروزی‌ها (۷۴) ؛ قارص (۷۵) ؛ به علوی ها؛ مسقط به خوارج؛ باید اینان را با پول، اسلحه، برنامه و نیروهای کارآمد یاری کنیم تا همچون خارهایی در بدن اسلام باشند، و مناطق آنها را گسترش دهیم تا همه کشورهای اسلامی را در هم کوبند. ?(نمونه بارزآن درامروزتحریک قومیت هابرای تجزیه ایران…)

۵- برنامه ریزی برای پاره پاره کردن حکومت‌های اسلامی و….

خلاصه کلام همراهان عزیزدشمن دست ازدشمنی برنمیدارد.تاکتیک هاشایدعوض شوداماهنوزخیلی ازعملکردهایشان مانندگذشته است…پس تاریخ رادرست بخوانیم نه درشت!!!خوابمان ببردکشورو دینمان ازدستمان رفته…??

جهت مطالعه دقیق ترتوصیه می کنم کتاب دستهای ناپیداراازلینک زیردانلودکنید.???
ارسال شده توسط بازار کتاب

http://www.ghbook.ir/book/5

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.