داداش باخودت چندچندی؟!

به بعضی ها فقط بایدگفت: داداش باخودت چند چندی؟!

تاچند روز پیش جز پیشتازان کمپین #نه_به_ حجاب_اجباری بود.مرد ایرانی را دعوت می کرد تا روسری از سر ناموسش بردارد و برسرچوب کند وعکس بگیرد وبرای اوبفرستد!!?

اوهم عکس ناموس دیگری را درپیجش میگذاشت و زیرش می نوشت. به این میگن شیرزن?

شب و روز کارش شده بود. دعوت زن ها به برهنه کردن وبه اصطلاح آزاد بودن وعشق وحال کردن?

حال رگ غیرتش ورم کرده؟! که چرا عراقی ها آمدند و با زن ایرانی فلان کردند?آهای ملت کجا هستید که عراقی ها به ناموس ایرانی نگاه هرزه کردند!! آی… آی…

جالب اینجاست که گردشگر های مختلفی به ایران می آیند. ازکشورهای مختلف. وخیلی اتفاقات هم می افتد اما نه تنهاکسی هشتک ناموس ایرانی به راه نمی اندازدبلکه انواع عکس گرفتن با گردشگر های اروپایی پرستیژ هم محسوب می شود، وجزیی ازهمان عشق وحال است.?

وهمین جناب عکس های زن ایرانی با گردشگرهای خارجی رامنتشرمی کند ولایک جمع می کند.

اما امان از روزی که گردشگری ازعراق بیاید. چنان رگ غیرتشان ورم می کند، که هرآن احتمال ترکیدنش می رود.?

جادارد به امثال این جناب بگویم:

اولا: موجودی که هرزه باشد نه نژادمی شناسد نه قومیت نه صنف. درهرلباس وقومیتی باشد هرزگی می کند. پس اگرقرار است غیرتی شوی برسر قومیت ها غیرتی نشو! ناموس، ناموس است چه یک هرزه اروپایی به اوتعرض کند؛چه یک هرزه عراقی چه یک هرزه ایرانی !! 

دوما:اگر بنا به برهنه کردن تن باشد به معنای آزادی وعشق وحال(همان تشویقی که خودت کردی به معنای دفاع ازحقوق زن ) چه فرقی میان برهنه شدن جلوی یک ایرانی بایک فردخارجی است؟! چطور تا قبلا غیرت را به معنا برهنه کردن وآزاد گذاشتنش میگذاشتی وامروز می خواهی از اجنبی دورنگهش داری؟!  هشتگ نه به حجاب اجباری راه انداختی که زن ها حق انتخاب داشته باشند! این وسط اگر زنی یک عراقی را برای فلان انتخاب کرد. توچرا رگ غیرتت جوش می زند؟! مگرخودت بنای این هرزگی را نگذاشتی!!!

 ایجاد روابط یواشکی با ایرانی ها واروپایی ها می شود عشق وحال وپرستیژ وباعراقی ها می شود هرزگی؟!! دم ازغیرت نزن که دیگر باورم نمی شود. آی های کردنت بخاطرناموس پرستی باشد. یک چیزی ازغیرت مردان ایرانی شنیدی اما چون نداری ونشناختی به اصطلاح به کاهدان زدی?

مردباغیرت ایرانی،عزت ناموسش را برسر چوب نمی گذارد. وبا بزک کردنش اورا حواله چشمان هرزه اجنبی نمیدهد. ناموس دیگری را ناموس خود می داند وبه چشم ناپاک به اونگاه نمی کند. ?

پس اگرچنین صفاتی در تونیست. نام مرد ایرانی را لکه دار نکن. توهم یکی از اجنبی هایی هستی که چندمدتی دراین دیار روزگار خواهی گذراند….
#به_قلم_طوفان_واژه_ها

  • نظر از: پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب
    1397/08/06 @ 10:40:29 ق.ظ

    پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب [عضو] 

    سلام خداقوت زیبابود

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.