باردیگرآب شرمنده عباس شد...

هرگاه نگاه آدمی به آب میفتد،ناخودآگاه برگی در ذهنش ورق می خوردوکربلاراتداعی می کند. کربلا،از اسمش هم بلامی بارد!!!

شمردل خوش ازآنکه بتواندازطریق به راه آوردن عباس (علیه السلام)ازامام حسین(علیه السلام)امتیازی بگیرد وایشان رابه بیعت وادارکند.امان نامه می آورد.و عباس مقتدرانه پای ولایت می ایستد،ودست ردبه سینه آن ملعون می زند. ونتیجه اش می شودکه عباس(علیه السلام)رابه شهادت می رسانندتا…

آب شرمنده عباس(علیه السلام) است،وعباس (علیه السلام) شرمنده کودکان حرم!!!

واکنون که مدتهاازآن واقعه می گذرد.نه تنهاتاریخ تکرارمی شودبلکه بشریت هم بارهابا آن واقعه امتحان پس داده اند!!!

شمر،شمراست.چه درلباس عرب مسلمان چه درلباس یک یهودی اسرائیلی!!! آن روزعباس(علیه السلام)را دوره کردندتاجلویش رابگیرندودرزمان ما هم، همچنین!!!

وعباس،عباس است.هرکجاعباس باشد،ولایت مداری درآن موج می زند.

می خواهم برایتان ازعباس های زمانه مان بگویم که دشمن ازغفلتمان سوءاستفاده کرد وآنهاراازماگرفت. عباس هایی که وقتی متوجه شدندایران، باخطر کمبود آب مواجه است.تمام تلاششان راکردندتا آب شیرین تولیدکنندآنهم ازصنعت هسته ای!!!

می دانم که ازشنیدنش هم تعجب کرده اید.حق هم دارید.کسی تابه حال ازاین زاویه برایمان حرفی نزده بود.نگفتندکه می شودازهسته ای آب شیرین هم تولیدکرد.وازمعضل خشکسالی جلوگیری نمود!!!

به راستی چرانگفتند؟!!! اصلاچراآمارعباس هایمان در دست شمرزمانه قرارگرفت وآنهاشناسایی شدندوبعد شاهدپرپرشدنشان بودیم؟!!!اصلاچراغربی ها باداشتن انرژی هسته ای ما مشکل داشتندودارند؟!!!

بگذاریدجواب راازبان شخصی  که خودازنزدیک شاهد ماجرابوده برایتان بگویم.

?????????????

《به عنوان شخصی که در چندین دانشگاه بزرگ آمریکا و اروپا فعالیت داشته و امروز هم در یکی از مراکز بزرگ علمی اروپا مشغول به تحقیق و تدریس هستم، تصمیم گرفتم که در این یادداشت، از آرزوهای غرب که مایلم آن را “نهال خشک‌سالی” بنامم، سخن گفته و جهت تنویر افکار عمومی، پرده از این واقعیت بردارم که چرا غرب با یک عملیات تأخیری به دنبال آن است تا فعالیت‌های صنعتی هسته‌ای را محدود کنیم، و اینکه این امر چگونه می‌تواند کشور را تا عمق خشک‌ سالی پیش ببرد؟

در طول دو سال گذشته، پس از توافق ژنو، من به طور پیوسته درحالی که در بین مراکز مختلف علمی اروپایی و آمریکایی در رفت و آمد بودم و اوقات فراغت را در خیابان‌های دو سه کشور قدم زده و به دنبال جواب سوال‌های فوق می­‌گشتم، سرانجام سرنخی که من را به پاسخ این جواب‌ها هدایت کرد، در یک میوه فروشی پیدا کردم!

با گشت و گذار کوتاهی در فروشگاه‌های مواد غذایی اروپا، به دفعات زیاد می‌توان محصولاتی را دید که روی بسته‌بندی آنها، کشور تولید کننده را اسرائیل درج کرده است. اما سوالی که من را به جواب‌های دیگر هدایت کرد این بود که چطور ممکن است که در محدوده جغرافیایی‌ای که در عرف کشورهای غربی به عنوان اسرائیل شناخته می­‌شود و از لحاظ مساحت، حدود بیست هزار کیلومتر مربع یعنی تقریبا به اندازه استان زنجان در ایران می­‌باشد، حدود ده میلیون نفر( همراه با فلسطینیان کرانه باختری رود اردن) زندگی می‌­کنند در حالی که هم برای مصرف خوراک این مردم، محصولات کشاورزی تولید می­‌کنند و فراتر از آن، مازاد آن را به کشورهای دیگر می‌فروشند و درآمد کسب می‌کنند؟

باید توجه داشت که بیش از شصت درصد از مساحت سرزمین‌های اشغالی بیابانی و نیمه بیابانی است و اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند این است که با وجود اینکه حتی یک رودخانه بزرگ هم در این کشور وجود ندارد، پس مشکل آب شرب و کشاورزی در رژیم صهیونیستی را چگونه حل کرده‌اند؟ چطور با وجود این همه بیابان و خشک‌سالی مفرط در خاورمیانه، محصولاتی با این کیفیت که همگی محصولاتی هستند که به آب فراوان نیاز دارند، تولید کرده و به سایر نقاط دنیا صادر می‌کنند؟

مسئله زمانی جالب‌تر و گیج‌کننده می­‌شود که توجه کنیم این رژیم تا پنجاه سال پیش برای تضمین تامین آب شرب خودش،سرزمین‌های جنوب لبنان و بلندی‌ های جولان سوریه را اشغال کرد تا به سرشاخه‌های دو رودخانه فصلی تسلط کامل داشته باشد! اما امروزه با کمال تعجب شاهد آن هستیم که آنها در صحرای بی‌آب و علف نقب در قلب سرزمین‌های اشغالی، در بر بیابان، واحدهای پرورش ماهی احداث کرده‌­اند و طبق آمار شرکت‌های فعال در این زمینه، سود بسیاری هم از فروش محصولات شیلات خود برای مصرف داخلی، و صادرات مازاد آن به سایر کشورهای دنیا کسب می‌کنند!با اندکی جستجو در منابع مختلف، متوجه شدم که اسرائیل یکی ازبزرگترین نیروگاه‌های هسته‌ای آب شیرین‌کن دنیا را در کنار دریای مدیترانه درمنطقه­ سورک (Sorek) احداث کرده است که ظرفیت شیرین‌ سازی 624 هزار متر مکعب آب در روز را دارد (هر متر مکعب هزار لیتر آب است) که معادل با حدود 230 میلیون مترمکعب در سال می‌­باشد (طرح اولیه برای 150 میلیون متر مکعب آب برنامه‌ریزی شده بود که در طرح نهایی به 230 میلیون متر مکعب ارتقا پیدا کرد).

?تاسیسات آب‌شیرین‌کن سورِک در 15 کیلومتری جنوب تل‌آویو در اکتبر سال 2013 عملیاتی شد وروزانه توانایی املاح‌زدایی 624 هزار متر معکب آب دریا را داراست که بزرگترین نیروگاه املاح‌زدایی در کل دنیا محسوب می‌شود. ساخت این نیروگاه از ژانویه 2011 آغاز و با هزینه 400 میلیون دلار معادل 1200 میلیارد تومان به اتمام رسید.?

برای درک بیشتر موضوع ابتدا باید بفهمیم که 230 میلیون متر مکعب آب در سال یعنی چقدر؟ به عنوان مثال، سد امیرکبیر که به همراه سد لتیان، منابع اصلی تأمین آب آشامیدنی و زراعی تهران می­‌باشند را در نظر می‌گیریم که در مجموع چیزی در حدود 290 میلیون متر مکعب آب (برابر با 290 میلیارد لیتر) در پشت مخازن خود دارند که تازه از این مقدار آب،در طول سال حداکثر تا 65% از ظرفیت آنها مصرف می‌­شود. به عبارتی، بخش اعظم آب استان تهران و استان البرز با جمعیتی در حدود 15 میلیون نفر که عمدتاً از این دو سد تامین می‌شود، چیزی در حدود 250 میلیون مترمکعب در سال است که دقیقا برابر است با ظرفیت یکی از این نیروگاه‌های آب شیرین کن هسته‌ای! که البته با ارقام جمعیتی در سرزمین‌های اشغالی هم‌ خوانی دارد و نشان می‌دهد که یک نیروگاه آب‌ شیرین‌کن از این نوع می‌تواند (در بدترین حالت) برای مصرف حداقل ده میلیون نفر آب آشامیدنی و زراعی کافی تولید کند! به طور خلاصه رژیم صهیونیستی از روش آب‌شیرین‌سازی، بیش از نیمی از آب مورد نیاز بخش‌های صنعتی و کشاورزی و آشامیدنی خود را به دست می‌آورد و این در حالی است که در یکی از خشک‌ترین مناطق دنیا واقع شده است. 

با توجه به بحران آب در کشور و خشک‌سالی روزافزون که ناشی از تغییرات اقلیمی منشعب از اثرات گلخانه‌ای می‌­باشد، نیاز آب کشور روز به روز بیشتر شده است. هم اکنون مناطق وسیعی از کشور با پدیده بیابان‌زایی که بخشی از آن حاصل حرکت شن‌های روان وبادهای تند می‌باشد، دست به گریبان هستندوقسمت عمده‌ای از گرد و غباری که در ده سال اخیر هر تابستان و زمستان در مناطق غربی و جنوبی کشور مجال نفس کشیدن را از هموطنان‌مان گرفته است، ناشی از همین پدیده و خشکیِ خاک می‌باشد. در حالی که ما در ایران با داشتن منابع بی‌نظیر، تنها و تنها به خاطر سوءمدیریت، فرصت‌ها را از دست می‌دهیم، این رژیم با مساحت بسیار کوچک، در حال برنامه‌ریزی برای استقرار جمعیتی بیش از 20 میلیون نفر می‌باشد و از یهودیان سراسر جهان هر ساله دعوت می‌کند که به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کنند و برای این کار، زیرساخت‌های لازم را نیز فراهم آورده است.》دکتر زین‌العابدین اسماعیلی‌زاده(طرحی هم دارندپیرامون رفع معضل خشکسالی وگردوغبار به این آدرس مراجعه کنید.http://l1l.ir/56dl?

حال فکرمی کنم بدنباشدتوجه شمارابه عکس زیر جلب کنم?

 ?وقتی #شمر_زمان.. ادعای سقا بودن میکند.. ?

 نخست وزیررژیم #صهیونیستی درحالی خودراناجی مردم ایران می داندودانش خودرابه رخ ایرانیان می کشد که خود با تصاحب #رودخانه ها و سرچشمه ها، آلوده کردن سفره های #آب زیرزمینی #غزه و کرانه باختری با فاضلاب، مواد شیمیایی و حتی آلوده کردن آب دریا، میلیونها #فلسطینی را از آب این نعمت طبیعی محروم کرده است.

این در حالی است که طی یک سال گذشته، نقش جاسوسان #زیستی #اسرائیل (مثل کاووس #سید امامی ) در ایجاد #خشکسالی عمدی در ایران و نابودی پوشش گیاهی و کشاورزی و دامپروری ایران برای ایجاد وابستگی و #بردگی_غذایی ایران محرز شده است.

بعدنیست این فیلم راکه بخشی از مستند «بانوی گل سرخ» همایون صنعتی زاده بنیانگذار انتشارات علمی و فرهنگی از نقش اسرائیل در نابودی منابع زیرزمینی آب ایران می گوید،ببینید.???

اینکه شمرباشی وبعدازاینکه امان نامه ات توسط عباس های ایرانی ردشد، توسط سربازان پابه رکابت عباس ودست آوردش را زمین بزنی وبعدپُز علم و دانشت رابدهی نوبراست.

به راستی بین افکارضدهسته ای بعدازدست آورد هسته ای،ومسکوت ماندن چرایی لورفتن اسامی شهدای هسته ای،وجریان خشکسالی ایران،وبتن ریختن دست آوردی که به پایش خون داده شده، وجاسوسان محیط زیست،برجام چه رابطه تنگاتنگی وجوددارد.؟!!!

پیشنهادمی کنم یک باردیگرمطلب رابخوانیدتاعمق فاجعه دستتان بیاید…

بابرجام هسته ای کاربه جایی رسیدکه نه تنهاچرخ زندگی مردم نچرخیدبلکه به زودترخشک شدن آب ها ومنابع زیرزمینی ایران هم دامن زده شد. هم اکنون هم اگربخواهندمی توانندمشکلات گردوغباروبی آبی ملت راحل کنند…البته اگربخواهندوکدخدااجازه بدهد!!!

مواظب باشیم این باربابرجام موشکی ماراشرمنده تهرانی مقدم هانکند.شرمندگی احمدی روشن هاکه برای نجات ایران ازخشک سالی پرپرشدند،به پیشانی تاریخ کافی است.

#نه_به_برجام_موشکی

#نه_به_پالرموا

#هسته_ای_تا_۱۹۰_هزار_سو_از_همین_فردا_راه_بیفتد

  • 5 stars
    نظر از: زهرا حسینی
    1397/03/23 @ 11:42:33 ق.ظ

    زهرا حسینی [عضو] 

    از مطالب وبلاگ شما هم استفاده هم لذت بردم. برقرار باشید

  • پاسخ از: طوفان واژه ها
    1397/03/23 @ 02:58:28 ب.ظ

    طوفان واژه ها [عضو] 

    بزرگوارید.ممنون ازهمراهی تون⚘⚘⚘⚘

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.