ارتش شماره ۸۲۰۰

اسمشان کمی ذهن رادرگیرمی کند!!!یعنی چه؟!!

کارشان چیست؟!!

درباره شیوه عملکرداین ارتش که جزو یکی ازمهمترین ارتش های امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی است درپست مربوط به نفوذمفصل توضیح دادم.

دراین پست بنادارم شمارابیشتربااهداف این ارتش آشناکنم.

⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️⤵️

خبرگزاری رویترز با انتشار کلیپی از یک کلاس درس در فلسطین اشغالی، از بخشی از نبرد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان و تلاش این رژیم برای تربیت جاسوس‌های فارسی‌زبان  پرده برداشت.

این ویدئو نوجوانانی را در کلاس درس نشان می‌دهد که درحال یادگیری زبان فارسی هستند.به گفته رویترز، یک دبیرستان در فلسطین اشغالی با هدف کمک به نهادهای اطلاعاتی اسرائیل، دوره آموزش زبان فارسی دایر کرده است.

«رینات هارشا»گزارشگررویترز که در یکی از این کلاسها حضور دارد با اشاره به دانش‌آموزان پشت‌سر خود می‌‌گوید: این دانش‌آموزان ممکن است جاسوس‌های آینده اسرائیل در نبرد اطلاعاتی آن علیه ایران باشند و به همین دلیل، هم‌اکنون تاریخ و فرهنگ ایران به آنها آموزش داده می‌شود و به زبان فارسی شعر می‌خوانند.

در این ویدئو، چهره دانش‌آموزان به طور کامل نشان داده نمی‌شود و آنگونه که گفته می‌شود اطلاعات شخصی آنها محرمانه است و هیچ‌جایی درز نمی‌کند.

به گفته خبرنگار رویترز، این دانش‌آموزان دبیرستانی در حال گذراندن دوره‌ای در سطح دانشگاه با عنوان «ایران، امنیت و اطلاعات» هستند و در حال حاضر، تمرکز آنها برروی دستور زبان فارسی، ترجمه و مسائل ایرانِ معاصر است.

خبرنگار رویترز درادامه می‌گوید:زمانی که این دانش‌آموزان در سن 18 سالگی به خدمت اجباری سربازی بروند، کاندیدای اصلی حضور در مناصب کلیدی سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل خواهند بود    و به همین خاطر، مدیران این برنامه آموزشی از ما خواستند از انتشار اطلاعات درباره هویت آنهاخودداری کنیم.???

«پینی شمیلوویچ» مدیر این برنامه با بیان اینکه ایران یکی از اصلی‌ترین مسائل اسرائیل است در توجیه لزوم این دوره آموزشی و تربیت جاسوس‌های فارسی‌زبان می‌گوید: اسرائیل باید افرادی را تربیت کند تا ایران را بشناسند و در این زمینه خبره باشند.وی همچنین به خبرنگار رویترز می‌گوید برخی از فارغ‌التحصیلان این دوره هم‌‌اکنون در سازمانهای اطلاعاتی اسرائیل مشغول به خدمت هستند.

⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔

فیلم دیگری که نشان ازفعالیت های سربازان اسرائیلی درزمینه آموزه های مذهبی ایران اسلامی دارد.?

                           دانلودفیلم?

علت مخفی بودن چهره سربازان ونظامی ای که درحال آموزش است این است که اسرائیل ازرویترز خواسته تاهویت اصلی این افرادمحفوظ بماند.⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

حال بعدازدیدن این فیلم هاواطلاعاتی که پیرامون ارتش رژیم غاصب صهیونیسم بدست آوردیم.به نظر می آیدفهم اینکه چطورانقدرسریع یک شبهه درفضای مجازی پخش می شود!!!به ارکان نظام اهانت می شود!!!دستگاه های تصمیم گیرنده کشورمورد ترور شخصیتی قرارمی گیرند!!!به ساحت شهداومدافعان حرم اهانت می شود!!!وصدهامورددیگر…

قدری هوشیاری بدنیست…بایددشمنان راشناخت وباهوشیاری مقابله نمود…

تنهاراه برای بیرون انداختن این موجودات خبیث ازفضاهای امنیتی واطلاعاتی خصوصامحیط های مجازی این است که این فناوری رابومی کنیم.بابومی شدن اینترنت،سوای آنکه سرعتش به ۷الی۸جی بالامی رود.هزینه خریداینترنت داخلی کمترمی شود. ازشرموجودات نجس وخبیثی چون اسرائیل وهم پیمانانشان هم درآسایش خواهیم بود.

به امیداینکه همه باهم،دست دردست هم شبکه ملی اطلاعات رامطالبه کنیم.?

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.